პროექტის ხელმძღვანელი
|
ნათია სალუქვაძე
|
პროექტში მონაწილენი
|
ნათია სალუქვაძე მეორე კლასის
მოსწავლეები, მშობლები, მასწავლებლები და მათი შვილები...
|
დასაწყისი
|
20 თებერვალი
|
დასასრული
|
10 მარტი
|
ბიუჯეტი /რესურსები
|
სამუშაო მასალით ბავშვებს
ვუზრუნველვყოფთ პედაგოგები. თაბახის ფურცლები, ფერადი ქაღალდები, ფერადი
ფანქრები, წებო, მაკრატელი, ინტერნეტი
|
მიზანი
საით გვსურს წასვლა?
რას გვინდა მივაღწიოთ?
|
დედის როლის გაცნობიერება და მისი მნიშვნელობას, გააზრება , როგორ უნდა
მოიქცნენ, რომ დედა გაახარონ და ამაგი დაუფასონ. დედისადმი სიყვარულს და
განწყობას გადმოსცემენ ნახატებში,
მონაწილეობას მიიღებენ თემასთან დაკავშირებით მოწყობილ კონკურსში,
შეისწავლიან ლექსებს, სიმღერებს დედაზე, გაზაფხულზე. და მიიღებენ მონაწილეობას
ღონისძიებაში
|
არსებული მდგომარეობა
რა მდგომარეობაა ამ მომენტისათვის?
რა პრობლემები არსებობს?
|
მშობლები, ბავშვები, მასწავლებლები
გამოხატავენ სურვილს პროექტის ფარგლებში დაგეგმილ აქტივობებში
მონაწილეობისას.შესასრულებელ ამოცანებს დავგეგმავთ მათი ინტერესებისა და
შესაძლებლობების გათვალისწინებით.
|
განსახორციელებელი ამოცანები
რა უნდა გაკეთდეს?
რა დროში?
რა თანმიმდევრობით?
|
20 თებერვალი
ა)მოთხრობა „ დედა“ წაკითხვა-
ბ)გაანალიზება
25 თებერვალი
დისკუსია თემებზე:
ა) „ჩემი დედა ის არის ვინც ყველაზე ლამაზია“
6 მარტი
კონკურსი:
ა)კროსვორდის ,,გილოცავ დედა“
შევსება
ბ)სიტყვა ,,დედას“ გამოყენებით
სიტყვების შედგენა
გ)მისალოცი ბარათის დამზადება
7 მარტი
ა. ღონისძიებისთვის მზადება: „
ლამაზი შვილის აღმზრდელი დედა მიცვნია ღმერთადა“
ბ)პროექტის შეჯამება
|
შედეგი
ბოლოს რა შედეგზე გვსურს გასვლა?
|
პროექტის შედეგად ბავშვები უფრო
მეტად დააფასებენ დედის ამაგს; ეცდებიან მოიქცნენ უკეთესად, რომ დედა გაახარონ. დედას
მიუძღვნიან თავიანთი ხელით დამზადებულ მისალოც ბარათებს და ნახატებს. დაგეგმილ
აქტივობებზე მუშაობისას განავითარებენ სახელოვნებო და საკომუნიკაციო
უნარ-ჩვევებს.
|
შეფასება
როგორ, რა ინსტრუმენტებით
განვსაზღვრავთ, როგორ მიმდინარეობს მუშაობის პროცესი და გავედით, თუ არა
შედეგზე?
|
პროექტს შევაფასებინებ კოლეგებს.
ჯგუფის წევრები დავაკვირდებით ერთმანეთის მუშაობას პროექტის მიმდინარეობისასაც
სპეციალური შეფასების რუბრიკების საშუალებით
|
სოციალური პროექტი
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment