კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრა

კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
სამუშაო შეხვედრების გეგმა

                                                                    (II სემესტრი)

                                   
   კოლეგებთან შეხვედრების ორგანიზატორის  სახელი და გვარინათია სალუქვაძე
                                 
 სამუშაო შეხვედრებში გაერთიანებულია            
 სსიპოზურგეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ გაღმა დვაბზუს  საჯარო სკოლისპედაგოგები:
1.   ციური გოგიბერიძე
2.   თამარ თენიეშვილი
3.   ლიდა ანდღულაძე
4.   თეა ჯინჭარაძე
5. თამარ თენიეშვილი

სამუშაო  შეხვედრები  ჩატარდება - 3 ჯერ 
                                                                                                    
                                                            დრო: 3 სთ.                                                    



კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება  ამუშაო შეხვედრების გეგმა

N
შეხვედრის თარიღი
შეხვედრის მიზანი
შეხვედრის ძირითადი საკითხები

18.03.2019
.მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს მახასიათებლები ;  
შეხვედრის მიზნებიგაცნობა;
ტრენინგზე განხილული საკითხების შეჯამება; მოსწავლეთა ინდივიდუალური საჭიროებების გამოკვეთა და მათი  მოგვარების მიზნით შესაბამისი აქტივობების დაგეგმვა.
25.02.2019
მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლებისა და შეფასების სტრატეგიები ;         მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის დაგეგმვა
-შეხვედრის მიზნების   გაცნობა;
-წინა შეხვედრაზე დაგეგმილი აქტივობების გამოყენების ეფექტიანობის გაზიარება;
მოსწავლეთა საჭიროებების შესაბამისი აქტივობების პრაქტიკაში დანერგვის შედეგების წარდგენა;

-ურთიერთთანამშრომლობააზრთაგაზიარება;
 ერთმანეთის რეკომენდაციების გათვალისწინება
 და გამოყენება მომდევნო გაკვეთილებზე.

30.03.2019




რეფლექსია ჩატარებულ გაკვეთილთან დაკავშირებით;
საკუთარი პრაქტიკისა და გამოცდილების შეფასება.



-შეხვედრის მიზნების გაცნობა;
-წინა შეხვედრაზე დაგეგმილი აქტივობებისგამოყენების ეფექტიანობის გაზიარება;
მასწავლებლის მიერ მიღებულიგამოცდილების შეჯამება;
-საბოლოო შედეგების ანალიზი:რეფლექსია   განხილულ საკითხებთან დაკავშირებით;
შეხვედრების ეფექტიანობის შეფასება და დასკვნების გამოტანა;













































დასწრების ფურცელი.


N
სახელი, გვარი.
თარიღი
პოზიცია
საკონტაქტო ინფორმაცია
ხელწერა
18.03.
2019 წ
25.03
2019 წ
30.03.
2019 წ
1
ნათია სალუქვაძე
ორგანიზატორი
577 61 78 64
2
ციური გოგიბერიძე
მონაწილე
577 61 78 59
3
ლიდა ანდღულაძე
მონაწილე
577 61 78 70
4
თეა ჯინჭარაძე
მონაწილე


577 61 394 5
5
თამარ თენიეშვილი



მონაწილე
577 61 68 78





შეხვდერის ერთ ციკლში გაერთიანებული შეხვედრების შეფასება

1.
შეხვედრის/შეხვედრების
 შედეგად მოხდა თუ არა
 დასახული მიზნების მიღწევა?
2.
იქნა თუ არა ამომწურავად განხილული ყველა საკითხი?
თუ არა, რატომ?
3.
რა იყო ჩატარებული შეხვედრის/შეხვედრების
ძლიერი მხარე?
4.
რა საჭიროებს გაუმჯობესებას?
5.
როგორ გავაუმჯობესოთ?
6.
რას გავითვალისწინებ
 მომავალში მსგავს
პროექტზე მუშაობისას?





უკუკავშირი  -    მასწავლებლის სახელი/გვარი    -----------------  --------------------
1.
რა თემას/თემებს ეხებოდა შეხვედრა/ შეხვედრები?
2.
რამდენად აქტუალური იყო შეხვედრებისთვის შერჩეული თემები?
3.
რა იყო თქვენთვის
მნიშვნელოვანი და ახალი?
4.
შეხვედრებში მონაწილეობამ
რა შემატა თქვენს
 გამოცდილებას?

5.
როგორ გამოიყენებთ
 შეძენილ ცოდნასა და 
ახალ უნარებს
პედაგოგიურ პრაქტიკაში?




 მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარითეა ჯინჭარაძე

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.


1 2 3 4 5 6 7
8 9 10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

შეხვედრებზე  მიღებული, გაზიარებული გამოცდილება დამეხმარა უფრო ეფექტური და მრავალფეროვანი გავხადო ჩემი პრქტიკა
ამშეხვედრებზე მიღებული სიახლეები დავნერგე ჩემს პრაქტიკაშიუკვე ადვილად გამოვყოფდით გაკვეთილის ძლიერ და სუსტ მხარეებს 

 მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: თამარ თენიეშვილი

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.


1 2 3 4 5 6 7
8 9 10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

როდესაც ხვდები სხვა უფრო გამოცდილ პედაგოგებს ვხვდები რა ნაკლოვანებები მაქვს და ვცდილობ გამოვასწორო .ეს შეხვედრებიც დამეხმარება ჩემი გაკვეთილები იყოს უფრო საინტერესო და მორგებული მოსწავლეთა საჭირობებზე.

 


მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ციური გოგიბერიძე

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.


1 2 3 4 5 6 7 8
9 10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

სასრგებლო იყო  და საინტერესო  ბევრ პრობლემაზე ორიენტირებული .მოსწავლის ყველამხვრივ შესწავლა და მისი საჭიროებების გათვალისწინება ;
მოსწავლეთა საჭიროებების და ესაძლებლობეის მიხედვით დავგეგმავთ გაკვეთილებს ,ასევე  გამოვიყენებ ისეთ სტრატეგიებს რომელიც დაგვეხმარება მოსწავლეთა მოტივაციის ასამაღლებლად .უფრო მეტი ყურადღებით მოვეკიდებით მოსწავლეთა  მიმართ დიფერენცირებას .ჩავატარებთ ისეთ ღონისძიებებს ,რომლებიც გააქტიურებს  მოსწავლეებს და მეტად დაინტერესებას  მაგ. პროექტები ,პრეზენტაციები.

 


მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ლიდა ანდღულაძე

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.


1 2 3 4 5 6 7 8
9 10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?


ვცდილობ რაც შეიძლება მეტი ინფორმაცია გავიგო  ბლუმის ტაქსონომიის შესახებ ,გავიგო როგორ გეგმავენ მასწავლებლები გაკვეთილებს სააზროვნო უნარების განვითარების ხელშესაწყობად  .ეს ეხვედრები ძალიან დამეხმარა ამის გაგებაში .
 
შევიძინე ახალი სხვადასხვა ტიპის სტრატეგიების გამოყენების უნარები.ასევე გავერკვიე უფრო კარგად გაკვეთილის გეგმაში მიზნების სწორად გაწერა.




კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:  

შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებლის  (ქოუჩის) რეფლექსია

მასწავლებლის (ქოუჩის) სახელი და გვარი: ნათია სალუქვაძე
 
შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი

შეხვედრის / შეხვედრების თემა:
 1. 
მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს მახასიათებლები
 
მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლებისა და შეფასების სტრატეგიები
მეორე მოდულის ტრენინგის საკითხების შეჯამება

2 . 
ტრენინგზე განხილული საკითხების შეჯამება;მათი გამოყენება სასწავლო პროცესისი სწორად დაგეგმვაში

მოსწავლეთა ინდივიდუალური საჭიროებების გამოკვეთა და მათი მოგვარების მიზნით შესაბამისი აქტივობების დაგეგმვა..  მონაწილეთა დახმარება მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის   დაგეგმვ, დიფერინცირების თეორია საკითხების  შესახებ წინარე ცოდნის გააქტიურება.

3. რეფლექსია ჩატარებულ გაკვეთილთან დაკავშირებით;
საკუთარი პრაქტიკისა და გამოცდილების შეფასება.
 

გთხოვთ მოკლედ აღწეროთ შეხვედრის / შეხვედრების მსვლელობა და განხილული საკითხები.

    
პირველი მოდულის გავლის შემდეგ დავგეგმეთ კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრები  ,სადაც განვიხილეთ ის საკითხები რაც ტრენინგზე შევისწავლეთ .გავუზიარეთ გამოცდილებები თუ როგორ დავგეგმეთ გაკვეთილები მოსწავლეზე ორიენტირებული გარემოს  მახასიათებლების გათვალისწინებით. განვიხილეთ თუ რა შედეგი მივიღეთ მოსწავლის საჭიროებების და შესაძლებლობების   გათვალისწინებით.შედეგად მივიღეთ უფრო აქტიური მოსწავლე  ,უფრო თავდაჯერებული და სასწავლო პროცესში აქტურად  ჩართული.
     
მეორე შეხვედრაზე განვიხილეთ   დიფერენცირების თეორია ,ასევე განვიხილეთ ბლუმის ტაქსონომიის დონეების მნიშვნელობა და სტრატეგიები რომლებიც დაგვეხმარება ბლუმის სააზროვნო დონეების უკეთ განვითარებაში.გამოვკვეთეთ პრობლემები და დავსახეთ გზები პრობლემის გადასაჭრელად .
       
მესამე შეხვედრაზე მოვეზადეთ შემდგომი ტრენინგისა და შეხვედრებისათვის ასევე გაკვეთილების დაგეგმვისას აუცილებელ პირობად მოსწავლეთა საჭიროებები მივიჩნიეთ.

     
ჩატარებული გაკვეთილების განხილვისას გამოვავლინეთ რაც გამოსაწორებელი გვაქვს და ასევე რამაც კარგი შედეგი  მოგვცა .კრიტიკული მეგობრის  ინსტიტუტმა ძალიან კარგი შედეგი გამოიღო ერთმანეთის გამოცდილების გაზიარებამ ,დაგვანახა ის საჭირო ცვლილებები რაც მომავალსი გამოგვადგება მოსწავლეზე ორიენტირებული გაკვეთილების დაგეგმვასა და მიზნების მიღწევაში.


   
როგორ დაგეხმარათ აღნიშნულ შეხვედრაში / შეხვედრებში მონაწილეობა თქვენს პროფესიულ საქმიანობაში

 
ახლებურად შევხედე საკუთარ პრაქტიკასმოსწავლე იყო ჩემთვის ამოსავალი წერტილი,მაგრამ შეხვედრების შემდეგ უფრო მეტად დავაკვირდი მოსწავლეთა სოციალურ და გენდერულ პრობლემებს უფრო ახლოდან შევხედე მოსწავლეს .უფრო მეტად ვცდილობ მოსწავლეები ჩავრტო სოციალურ პროექტებსი სადაც ისინი თვითგამორკვევას და თავდაჯერებულობას განივითარებენ ასევევ გავლენ მაღალ სააზროვნო უნარებზე .შეძლებენ მეტაკოგნიციას და ამით აუმაღლდებათ შინაგანი მოტივაცია და ასევე ეფექტური უკუკავშირის შედეგად  მივაღწევ სასურველ შედეგებს .




   
როგორ გამოიყენებთ ამ შეხვედრაზე მიღებულ გამოცდილებას მოსწავლეების შედეგების გასაუმჯობესებლად?

 
დავგეგმავ გაკვეთილებს ისეთი სტრატეგიების და აქტივობების გამოყენებით, რომელიც განუვითარებს მაღალ საზროვნო  უნარებს ,ასევე გავითვალისწინებ თითოეული მოსწავლის გენდერულ და სოციალურ პრობლემასჩავრთავ კლასის აქტიურ  ცხოვრებაში ისეთ მოსწავლეებს რომლებიც უფრო მორცხვი და გაუბედავნი არიან .ავამაღლებ  მათ საკუთარი თავის მიმართ თავდაჯერებულობასა და ძალების გამოვლენის საშუალებას მივცემ. მოსწავლეეები იქნებიან აქტიური მსმენელები   და გაკვეთილის წარმმართველები  მასწავლებელი კი  პასიური ფასილიტატორი.



























No comments:

Post a Comment